piątek, 18 stycznia 2013

PRZERWA

     Czasami zdarzają się w życiu takie momenty, kiedy nic się nikomu nie chce, na nic nie ma się ochoty, wszystko ma się w przysłowiowej dupie. Ja tak mam. A kompletny brak weny jeszcze mi to wszystko bardziej utrudnia. Zatrzymałam się na szóstce, cóż i tak dobrze, że do niej w ogóle dotarłam. Jak na razie siódemki nie widać w mojej głowie, a co już dopiero na papierze. Czy kiedyś pojawi? Czas pokaże, choć bardzo chciałabym dodać tu swoją szczęśliwą liczbę. Bo plany w głowie są, gorzej z przepisaniem tego na papier. Ale gdybym jednak nie dała rady (nie daj Boże, odpukać trzy razy) wtedy na blogu pojawi się streszczenie dalszego ciągu, które będzie przedstawiało to, co mam w głowie i to, co miało się tu pojawić i trzymać Was w niepewności do samego epilogu. Aczkolwiek jestem dobrej myśli. Niedługo będę miała ferie. Kto wie, może ten czas pozytywnie wpłynie na mój mózg i poprawi jego działanie. Wam pozostaje cierpliwie czekać. Będę biła pokłony tym, którzy za kilka miesięcy, gdy pojawi się tu dalszy ciąg, będą dalej to czytać i nie zapomną, że all-against-us kiedykolwiek istniało. Bo ja nie zapomnę, że stworzyłam coś kontrastowego do opowiadań innych autorek...

43 komentarze:

  1. Będę czekać na kolejny rozdział jak długo potrzeba, bo to opowiadanie jest tego warte. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym powiedzieć: nie rób nam tego! Ale powiem, że rozumiem, bo przecież to wszystko jest ludzkie, każdemu się to zdarza. Ja będę czekać napewno, all-against-us nadal będzie czekało u mnie na 1 pozycji w zakładkach ulubionych :) buziaki, czekam! /Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj szybko! ;D

    Pojawił się jedenasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jedno z lepszych, jak nie najlepsze opowiadanie jakie czytałam, także ja osobiście poczekam ile będzie trzeba :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci żebyś szybko uporała się ze swoimi problemami i szybko do nas wróciła. Pozdrawiam serdecznie i bedę czekać z niecierpliwością na Twój powrót :)

    Pozdrawiam, Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ale rozumiem :) Oczywiście będę czekać i nadal śledzić te opowiadanie, jak już wena do ciebie powróci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też będę czekać, bo jestem bardzo ciekawa jak rozwinie się ta historia. Mam nadzieję, ze liczba "czekających" którzy zostawiają tu komentarz, wpłynie pozytywnie na Twoją wenę ! :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, to dopiero początek-

    http://co-zlego-to-nie-my.blogspot.com/

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta historia tak bardzo mnie zaintrygowała, tak bardzo się w nią wciągnęłam i tak bardzo zaznajomiłam się z bohaterami, że nie wyobrażam sobie, aby mogła się skończyć. :) Rozumiem jednak w pełni Twój obecny stan, który mam nadzieję, szybko się zmieni. :)
    Mimo wszystko, będę czekać na nowy wpis tyle, ile będzie trzeba. Bo warto! Bo to wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju opowiadanie! :)

    buziaki :*
    Patex

    OdpowiedzUsuń
  9. buu:( a ja normalnie wchodzę tu codziennie i czekam na coś nowego, a tu taka smutna informacja. No cóż, będę czekać:) Już ja tak łatwo nie zapomnę o tym opowiadaniu ;) Trzymam kciuki za szybki powrót Twojej weny:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja będę czekać, chociażby wieczność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadrobiłam tę rozdziały i nie mogę doczekać się dalszego ciągu, więc mam nadzieję że uporasz się z brakiem weny i wrócisz. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na czwórkę! :)
    http://bowoczachjestwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na szósty rozdział :)
    http://bowoczachjestwszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pojawił się ostatni, czwarty rozdział na greens-art-handmade.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pojawił się trzynasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekamy na powrót!

    Zapraszam do siebie na http://wspominasz.blogspot.com/, druga część opowiadania o Michale Kubiaku:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. wracaj szybko :D niech wena na ciebie zstąpi :D hehe
    czekamy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na ósmy rozdział :)
    http://bowoczachjestwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pojawił się pierwszy rozdział na greens-art-handmade.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie na dziewiątkę :)
    http://bowoczachjestwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pojawił się czternasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie już dziesiątka, zapraszam :)
    http://bowoczachjestwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pojawił się piętnasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie piszesz, opowiadanie jest MEGA ciekawe :) przeczytałam wszystko w jakieś pół godziny może mniej bo mnie tak zaciekawiło :) mam nadzieje, że będą tu dalej kolejne rozdziały a nie streszczenie ;) wena wróci
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  25. Pojawił się siedemnasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pojawił się osiemnasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bede plakac zakochalam sie w tym chce jeszcze!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pojawił się dziewiętnasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pojawił się ósmy rozdział na spalone-fotografie.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Heeej, ta historia jest świetna inna niż wszystkie. Mam nadzieję że jeszcze coś się tu pojawi. Wesołych Świąt !! :)
    Nela

    OdpowiedzUsuń
  31. Pojawił się dwudziesty pierwszy rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pojawił się dwudziesty drugi rozdział when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com i ważna informacja na spalone-fotografie.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Po raz ostatni serdecznie zapraszam na greens-art-handmade.blogspot.com, gdzie pojawiła się czwarta część opowiadania i kilka słów pożegnania. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. http://proud-of-volley.blogspot.com/ Zapraszam ;) Niedługo pojawi się Prolog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam i zapraszam na nowy rozdział na mimo-wszystko-ide.blog.onet.pl ;p opowiadanie z Miśkiem Kubiakem i zbuntowaną Mileną w roli głównej :P moje drugie opowiadanie odchodze-kochanie.blogspot.com jest pisane w innej konwencji ;p również zapraszam serdecznie. Mila07

    OdpowiedzUsuń
  36. Pojawił się dwudziesty piąty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. WIEM, ŻE CIĘ TO MĘCZY... ALE BARZO LICZYMY CHOĆBY NA KRÓTKI WPIS, ŻEBY WIEDZIEĆ, MIEĆ PEWNOŚĆ, ŻE WRÓCISZ <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Pojawił się dwudziesty szósty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pojawił się dwudziesty siódmy rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałam Ci powiedzieć że czekam na ciąg dalszy tego opowiadania :-) Było świetne, jest świetne. ;-) Tak więc wiesz chwytaj za długopis i pisz kolejne części haha :-P Czekałam i będę czekac tak długo jak będzie trzeba :-)
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekam nadal na rozdział, mam nadzieję że się pojawi bo jestem bardzo ciekawa dalszych losów :D W wolnej chwili zajrzyj na http://never-wanted-to-feel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. prosze Cię napisz to w końcu.
    Ile można czekać?
    ;**

    OdpowiedzUsuń